Profil na Heuréce

  • Vytvoření a kompletní nastavení profilu na Heureka.cz
  • Propojení s e-shopem včetně recenzí a dotazníků spokojenosti
  • Optimalizace produktů pro lepší viditelnost a více zákazníků
Máte dotaz k této službě? Dejte mi vědět!
Profil na Heuréce

Detailní popis produktu

Tvorba profilu na srovnávači Heureka

Chcete, aby vaše produkty vynikly na Heureka.cz a přitáhly nové zákazníky? Nabízím kompletní správu profilu, díky které budou vaše nabídky viditelnější, správně spárované a konkurenceschopné.

Díky profilu na Heurece také můžete sbírat ověřené recenze, zobrazovat je přímo na svém e-shopu pomocí widgetu a automaticky odesílat dotazníky spokojenosti zákazníkům.

Součást služby

  • Vytvoření a nastavení profilu – založím a správně nastavím účet podle aktuálních požadavků.
  • Propojení s vaším e-shopem – nastavím odesílání dotazníku spokojenosti pro vaše zákazníky.
  • Kategorizace produktů – zařadím všechny produkty do relevantních kategorií, což zlepší jejich viditelnost a proklikovost.
  • Kontrola spárovanosti – zkontroluji, zda jsou produkty správně spárované s kategoriemi a konkurencí.
  • Optimalizace produktových dat – zajistím, aby názvy, popisy a parametry produktů odpovídaly pravidlům i očekáváním zákazníků.

Proč mít správně nastavený profil na srovnávačích?

Heureka a Zboží patří mezi nejpoužívanější srovnávače cen v ČR. Správně nastavený profil dokáže přivést stovky nových návštěvníků na váš e-shop a zvýšit prodeje. Díky profesionálnímu nastavení se vyhnete zbytečným chybám, nezobrazeným produktům nebo špatnému párování.

Posilněte svůj e-shop vytvořením profilu na Heurece a získejte tak více zákazníků – přidejte službu do košíku a udělejte první krok.

📊
Cena za službu je 500 Kč. Pokud si budete přát rozsáhlejší spolupráci, účtuji ji podle své hodinové sazby 500 Kč/hod. Čas si transparentně měřím v programu Clockify. Detaily spolupráce domluvíme individuálně po vašem kontaktu.

Jak to funguje?

1 První kontakt

Máte více možností, jak službu objednat. Můžete mě kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailu nebo si rovnou domluvit online schůzku. Pokud mi rovnou popíšete svůj problém, budu schopna lépe porozumět tomu, s čím potřebujete pomoci.

2 Delegace úkolů

Po e-mailu či v průběhu online schůzky projdeme, jaké úkoly mi můžete přenechat a jakým způsobem delegovat práci, aby byla co nejefektivnější.

3 Cenová nabídka a smlouva

Do mailu vám zašlu cenovou nabídku, kde podrobně popíšu danou službu a společně uzavřeme smlouvu.

4 Předání přístupů

Poskytnete mi přístupové údaje do všech potřebných systémů a případné doplňující informace k požadované práci. Pokud se jedná o službu v hodinové sazbě, svou činnost pečlivě monitoruji v aplikaci Clockify.

5 Spolupráce

Když už máme všechny kroky za sebou, mohu se pustit do práce a vy se můžete soustředit na činnosti, na které jste předtím neměli čas. 🤝

 

Co říkají zákazníci

★★★★★
Michaelu znám přes patnáct a její práci mohu vřele doporučit. Je svědomitá, pečlivá, dotahuje věci. Je velmi komunikativní a přátelská. Nebojí se řešit konflikty a vždy to dělá s určitou grácií a empatií na obě strany. Je velmi dobře jazykově vybavená, má přehled a je skvěle organizovaná. Určitě budete s její prací spokojeni!!
— David Fajfer
★★★★★
Paní Bažilová u nás ve firmě pracovala od srpna 2023 na pozici správce e-shopu. Svou pozici vykonávala samostatně, svědomitě a s plným nasazením. Je to zaměstnanec s vysokou pracovní morálkou. V rámci spravování e-shopu prokázala velmi dobrou orientaci na platformě Shoptet, ve správě sociálních sítí a zejména ve vytváření kreativních textů a příspěvků. Je přístupná dalšímu vzdělávání a ke všem výzvám přistupuje velmi proaktivně. Zejména bych vyzdvihl její prozákaznický přístup, zákazníkům poskytovala kvalifikovanou a bezchybnou péči, výborné reference e-shopu jsou její zásluha.
— Libor Strejček

Podobné produkty

Recenze zákazníků