Formuláře a dotazníky
- ✓ Nastavení otázek, typů odpovědí a základní logiky formuláře
- ✓ Vzhled na míru: cover, barvy a motiv v souladu s vaší značkou
- ✓ Sdílení, sběr odpovědí a přehledné exporty pro další práci
Detailní popis produktu
Jednoduchý sběr dat pomocí formulářů
Potřebujete profesionální formulář nebo dotazník, který bude přehledný, funkční a snadno dostupný? Vytvořím pro vás formuláře v Google Forms, které vám usnadní sběr dat, zpětné vazby či přihlášek. Postarám se o vše od nastavení po finální vzhled.
Co pro vás zajistím
- ✓ Kompletní nastavení formuláře – název, popisy a struktura otázek
- ✓ Přizpůsobení vizuálu (cover, barvy, motiv) podle vaší značky
- ✓ Nastavení odkazů, odpovědí a notifikací, aby vám nic neuniklo
- ✓ Export odpovědí a napojení na tabulky Google Sheets pro přehlednou analýzu
Ať už potřebujete dotazník spokojenosti, přihlašovací formulář nebo sběr dat pro e-shop, postarám se o jeho kompletní nastavení a funkčnost. 👉 Kontaktujte mě a společně vytvoříme formulář, který vám ušetří čas a práci.
Jak to funguje?
1 První kontakt
Máte více možností, jak službu objednat. Můžete mě kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailu nebo si rovnou domluvit online schůzku. Pokud mi rovnou popíšete svůj problém, budu schopna lépe porozumět tomu, s čím potřebujete pomoci.
2 Delegace úkolů
Po e-mailu či v průběhu online schůzky projdeme, jaké úkoly mi můžete přenechat a jakým způsobem delegovat práci, aby byla co nejefektivnější.
3 Cenová nabídka a smlouva
Do mailu vám zašlu cenovou nabídku, kde podrobně popíšu danou službu a společně uzavřeme smlouvu.
4 Předání přístupů
Poskytnete mi přístupové údaje do všech potřebných systémů a případné doplňující informace k požadované práci. Pokud se jedná o službu v hodinové sazbě, svou činnost pečlivě monitoruji v aplikaci Clockify.
5 Spolupráce
Když už máme všechny kroky za sebou, mohu se pustit do práce a vy se můžete soustředit na činnosti, na které jste předtím neměli čas. 🤝
Co říkají zákazníci
Michaelu znám přes patnáct a její práci mohu vřele doporučit. Je svědomitá, pečlivá, dotahuje věci. Je velmi komunikativní a přátelská. Nebojí se řešit konflikty a vždy to dělá s určitou grácií a empatií na obě strany. Je velmi dobře jazykově vybavená, má přehled a je skvěle organizovaná. Určitě budete s její prací spokojeni!!
Paní Bažilová u nás ve firmě pracovala od srpna 2023 na pozici správce e-shopu. Svou pozici vykonávala samostatně, svědomitě a s plným nasazením. Je to zaměstnanec s vysokou pracovní morálkou. V rámci spravování e-shopu prokázala velmi dobrou orientaci na platformě Shoptet, ve správě sociálních sítí a zejména ve vytváření kreativních textů a příspěvků. Je přístupná dalšímu vzdělávání a ke všem výzvám přistupuje velmi proaktivně. Zejména bych vyzdvihl její prozákaznický přístup, zákazníkům poskytovala kvalifikovanou a bezchybnou péči, výborné reference e-shopu jsou její zásluha.