Administrativa všeho druhu
- ✓ práce v Canvě, Google Work Space a Pohodě
- ✓ tabulky, prezentace a dokumenty
- ✓ přepis audiozáznamů a překlady z angličtiny
Detailní popis produktu
Administrativa všeho druhu
Máte plné ruce práce a na administrativu nezbývá čas? Nabízím profesionální administrativní služby, díky kterým bude vše zorganizované, přehledné a bez starostí. Postarejte se o své podnikání, zatímco já vyřeším administrativu.
Co zahrnuje administrativa
- ✓ Práce v účetním systému Pohoda: fakturace, příjemky, výdejky, poptávky, cenové nabídky a správa adresáře.
- ✓ MS Office: Word, Excel a PowerPoint, včetně tvorby jednoduchých tabulek a prezentací.
- ✓ Tvorba propagačních materiálů: letáky, vizitky, bannery, plakáty, dárkové poukazy a infografiky.
- ✓ Jednodušší grafika: kreativní vizuály na míru vašim potřebám a brandu.
- ✓ Přepis a úprava audiozáznamů: převod mluveného slova do textu, jazyková korektura a přehledná struktura.
- ✓ Překlad z angličtiny do češtiny: srozumitelné překlady pro firemní komunikaci a obsah.
Postarám se o administrativu, vy o růst byznysu. Napište mi a domluvíme se na spolupráci.
Jak to funguje?
1 První kontakt
Máte více možností, jak službu objednat. Můžete mě kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailu nebo si domluvit online schůzku. Pokud mi rovnou popíšete svůj problém, budu schopna lépe porozumět tomu, s čím potřebujete pomoci.
2 Delegace úkolů
Po e-mailu či v průběhu online schůzky projdeme, jaké úkoly mi můžete přenechat a jakým způsobem delegovat práci, aby byla co nejefektivnější.
3 Cenová nabídka a smlouva
Do mailu vám zašlu cenovou nabídku, kde podrobně popíšu danou službu a společně uzavřeme smlouvu.
4 Předání přístupů
Poskytnete mi přístupové údaje do všech potřebných systémů a případné doplňující informace k požadované práci. Pokud se jedná o službu v hodinové sazbě, svou činnost pečlivě monitoruji v aplikaci Clockify.
5 Spolupráce
Když už máme všechny kroky za sebou, mohu se pustit do práce a vy se můžete soustředit na činnosti, na které jste předtím neměli čas. 🤝
Co říkají zákazníci
Michaelu znám přes patnáct a její práci mohu vřele doporučit. Je svědomitá, pečlivá, dotahuje věci. Je velmi komunikativní a přátelská. Nebojí se řešit konflikty a vždy to dělá s určitou grácií a empatií na obě strany. Je velmi dobře jazykově vybavená, má přehled a je skvěle organizovaná. Určitě budete s její prací spokojeni!!
Paní Bažilová u nás ve firmě pracovala od srpna 2023 na pozici správce e-shopu. Svou pozici vykonávala samostatně, svědomitě a s plným nasazením. Je to zaměstnanec s vysokou pracovní morálkou. V rámci spravování e-shopu prokázala velmi dobrou orientaci na platformě Shoptet, ve správě sociálních sítí a zejména ve vytváření kreativních textů a příspěvků. Je přístupná dalšímu vzdělávání a ke všem výzvám přistupuje velmi proaktivně. Zejména bych vyzdvihl její prozákaznický přístup, zákazníkům poskytovala kvalifikovanou a bezchybnou péči, výborné reference e-shopu jsou její zásluha.